Добрий день, шановні батьки та мої любі третьокласники. На жаль, нам знову доводиться працювати дистанційно. Сподіваюся, що це ненадовго.
У мене до Вас одне велике прохання. Будь ласка, виконуйте завдання по днях : якщо сьогодні понеділок, значить всі завдання понеділка, не більше і т.д. Адже, для нас головне не наявність виконаного, а розуміння того, над чим працювали.
Дякую за розуміння. Я завжди на зв'язку. У разі необхідності - дзвоніть.
Хай щастить!!!
01.11.21, понеділок 👉Математика Знаходження значень виразів і розв’язування задач на застосування вивчених таблиць множення та ділення (ззакріплення)
Виконати завдання за підручником :
с.46 № 253, 258, 259 ( у зошиті)
👉Укр. мова Навчаюся виокремлювати звертання.
Виконати завдання за підручником :
с.40 в.7 (усі завдання до вправи) - письмово
с.40 в.8 (усі завдання до вправи) - усно
👉
Читання Прислів’я вчить, як на світі жить. Прислів’я і приказки ( с. 34-35).1. Прочитайте і запам'ятайте визначення, що таке прислів'я ( на с.34) і приказка ( на с. 35).
2. Прочитати прислів'я на с.34 , поясніть як ви їх розумієте.
3. Прочитати приказки на с.35 , поясніть як ви їх розумієте.
02.11.21, вівторок
👉Математика. Лічильна одиниця — сотня. Лічба сотнями. Утворення трицифрового числа
Виконати завдання за підручником :
с.48 № 253, 258, 259269-272 ( усно) с.49 № 273, 277, 278 ( у зошиті)
👉Укр. мова. Навчаюся виокремлювати звертання.
Виконати завдання за підручником :
с.41 в.10 (усі завдання до вправи) - письмово
с.41 в.12 (усі завдання до вправи) - усно
👉Читання Казки маленькі, а розуму в них багато. «Кирило Кожум’яка». Стислий переказ казки. Робота з ілюстраціями до казки (с.36-39).
1 . Правильно прочитати словникові слова с.36( перед текстом, 3-5 разів) .
2. Прочитати казку на с. 36-39 (вголос).
3. Відповісти на запитання після тексту.
4. Повторно прочитати текст. ( 1-2 рази).
03.11.21,середа
👉Математика Додавання та віднімання числа 1 (170 + 1, 187 – 1)
Виконати завдання за підручником :
с.50 № 279, 281,282 ( усно)
с.50 № 280, 283,286 ( у зошиті)
👉Укр. мова Багатозначні слова. Пояснюю значення багатозначних слів
2. А тепер виконайте завдання за підручником :
с. 48 опрацювати усно: вивчити правила, виконати в. 1 ( усно)
с. 49 в 5 ( у зошиті)
👉Читання Де відвага, там і щастя. Навчальне аудіювання: уривок з української народної казки «Котигорошко». Перегляд мультфільму «Чарівний горох» (Ч. 2, с. 40).
1.Прочитай казку за посиланням
2.Дай відповіді на питання на с. 40
3.Подивись мульфільм за посиланням
4. Дай відповіді на питання на с. 40
👉ЯДС Де на Землі міститься солона та прісна вода?§20 С.37
1. Переглянути пояснення матеріалу за посиланням:
2.Читати і переказувати §20 С.37-38
04.11.21,четвер
👉Математика Порівняння сотень. Додавання та віднімання сотнями (400 + 200, 400–200 )
Виконати завдання за підручником :
с.51 № 287 ( усно)
с.51 №288-290 ( у зошиті виконати за зразком, зразки не писати)
👉Укр. мова Пряме і переносне значення слів. Розпізнаю пряме і переносне значення слова
2. А тепер виконайте завдання за підручником :
с.50 опрацювати усно: вивчити правила, виконати в. 1 ( усно)
с.51 в. 3,4 ( у зошиті)
👉ЯДС Чому відбувається колообіг води в природі? Ч.1 §21 С.38
1. Переглянути пояснення матеріалу за посиланням:
2.Читати і переказувати §21 С.38-39
05.11.21,п’ятниця
👉Математика Лічба в межах 1000. Розряд сотень.
Виконати завдання за підручником :
с.52 № 295-297 ( усно)
с.50 № 298-230( у зошиті)
👉ЯДС Яке значення має вода для природи? Ч.1 §22 С.40
Яке значення має вода для життя людей? §23 С.40
1. Переглянути пояснення матеріалу за посиланням:
2.Читати і переказувати §22-23С.40-41
👉Укр. мова Близькі за значенням слова — синоніми. Розпізнаю близькі за значенням слова
1. Сьогодні ми пригадаємо слова-синоніми.
2. А тепер виконайте завдання за підручником :
с.52 опрацювати усно: вивчити правила, виконати в. 1 ( усно)
с.52 в. 2, с.53 в.4 ( у зошиті)
Комментариев нет:
Отправить комментарий