2 клас

 Добрий день, шановні батьки і діти!

Вітаю усіх з минулими святами. Бажаю усім здоров'я, успіхів, щастя.

Розпочинаємо свою роботу в ІІ семестрі з дистанційного навчання. 

Як  і раніше,  в моєму блозі будуть виставлені завдання, посилання на відео, які ви повинні опрацьовувати.

Пропоную:

- виконувати завдання те, яке вказано на цей день ( не за весь тиждень відразу).

- виконувати письмові роботи в будь-який час, але мені їх надсилати зранку  з 8.00.до 15.00 год наступного дня.

Зауважу, що з математики ми  опрацювали матеріал наперед, тому в цей період ми будемо лише закріплювати вивчене, набувати обчислювальні навички. Тобто нового матеріалу не буде і роботи за підручником теж. Я буду надсилати тільки завдання, які необхідно виконати в зошиті.

З читання прохання залишається в силі - крім домашнього    читання, щодня читати додаткову художню літературу.

Дякую за співпрацю і розуміння.

З будь-яких питань ви можете мені телефонувати.

 

11.01.21, понеділок
👉Математика Закріплення табличних випадків множення числа 2. Збільшення числа в кілька разів.
1) Задача. На 4 конверти наклеїли по 2 марки. Скільки всього марок наклеїли?
2)      Обчислити значення виразів.
 2 · 9 + 22          2 · 7 + 13        2 · 6 + 46      2 · 4 + 29       2 · 2 + 58         2 · (24 – 15) 
👉Укр. мова  Навчаюся визначати слова, які називають числа. 
1. Переглянути відео з пояснення теми, виконати усно завдання .
2. За підручником :
с.86 вивчити правило
с.87 вправа 3(  числівники підкреслити)
👉Читання С. Дерманський «Віршик для мами». О. Попов «Хто це?»

Прочитати вірші на с.77 -78.
Виконати завдання після віршів.

12.01.21, вівторок  
👉Математика. Закріплення табличних випадків множення числа 2. Збільшення числа в кілька разів.
1. Задача .
 У гаманці п’ять монет, по 2 к. і одна монета 25 к. Скільки всього копійок у гаманці?
2.  2 · 9 + 22                2 · 7 + 13
     2 · 6 + 46                2 · 4 + 29
     2 · 2 + 58                2 · (84 – 15)
👉Укр. мова. Навчаюся добирати числівники. Складання розповіді про свій талант 
За підручником :
 с.88  вправа 63      (усно)
 с.89 вправа 7 ( письмово)                       
👉Читання Г. Гайовий «Будильник». 
   Самостійно прочитати вірш  на с.79.
   Виконати завдання після вірша.


13.01.21,середа
         👉Математика Сутність дії ділення. Ділення на вміщення та ділення на рівні частини. 
  👉Укр. мова Навчаюся добирати числівники. Складання речень із числівниками. 
За підручником:
с.90-91  вправа 9,12,14     (усно)
с.90 вправа 11 ( письмово)                       
👉Читання К. Перелісна «Мами й доні». «Дідусів маршрут» (за А. Музичуком) (с. 80-81). Самостійно прочитати вірш  на с.80-81
        Виконати завдання після вірша.
👉ЯДС Як зміцнити своє здоров’я взимку? §43 С.63-64


14.01.21,четвер
👉Математика Закріплення табличних випадків ділення на 2.
1. Приклади
2 · 8 – 9              18 : 2 + 27
2 · 9 + 30            2 · 7 – 8
18 : 2 + 34          14 : 2 + 64
2. Порівняти вирази.
2 · 5 + 27    і      2 · 4 + 29                                                                                                                          16 : 2 + 83    і    2 · 9 + 82

👉ЯДС Які є помічники на дорогах? § 44 С.64-65
👉Читання Н. Рибальська «Добрий день, матусю Україно!».( с. 81-82) Самостійно прочитати вірш  на с.81-82
Виконати завдання після вірша.


15.01.21,п’ятниця
👉Математика Закріплення табличних випадків ділення на 2. 
(15 – 9) : 2          (19 – 11) : 2        16 : 2 + 24           2 · 7 + 68             (42 – 35) · 2        
2 · 9 + 82             (33 – 27) · 2       74 – 45 + 6          2 · 6 + 38            (45 – 36) · 2        
2 · 9 – 5               (72 – 56) : 2       (9 + 9) : 2             2 · 8 + 27            12 : 2 + 54            


👉ЯДС Як дбати про безпеку на дорогах узимку?   §45 С.66
👉Читання Н. Поклад «Прапор». Виразне читання. Прислів’я (с. 82-83).
Самостійно прочитати вірш  на с.82-83
Виконати завдання після вірша.

Шановні батьки, діти. Продовжуємо працювати дистанційно.  Я бачу роботи не всіх дітей,  але я впевнена, що завдання ви виконуєте. І я обов'язково їх перевірю після виходу з карантину. Головне, щоб матеріал, який опрацьовуєте, ви зрозуміли і запам'ятали. Успіхів усім!


18.01.21, понеділок

👉Математика

1. Обчисли.

            2 · 8 - 12          32 - 26

            2 · 5 + 23         40 – 17

            14 : 2 – 7         80 – 15 + 27

            18 : 2 + 13       80 – (15 + 27)

2. Розвяжи задачу.

            У першому ряду за партами сиділо кілька учнів, а в другому – на 6 партах по 2 учні. Усього у двох рядах було 19 дітей. Скільки учнів сиділо в першому ряду?

3. Накресли два такі відрізки, щоб один був коротший від другого на 6 см.

👉Укр. мова  Розвиток зв ’явного мовлення.  Навчаюся писати записку  
1. Переглянути відео з пояснення теми, виконати  завдання, вказані в ньому .
 

👉Читання «Як Оксана вер­бою стала» (народна творчість) (с. 83-85).
Прочитати оповідання на с.83 -85.
Відповісти на питання після тексту


19.01.21, вівторок  
👉Математика. Закріплення табличних випадків множення числа 2. 

1. Обчисли.

            2 · 9 - 7            45 - 26

            2 · 4 + 15         30 – 17

            16 : 2 – 8         100 – 28 + 24

            12 : 2 + 45       100 – (28 + 24)

2. Розвяжи задачу.

            У спортзалі було кілька великих мячів і 7 пар малих., а всього – 18 мячів. Скільки великих мячів було у спортзалі?

3. Накресли два такі відрізки, щоб один був довший від другого на 3 см.

👉Укр. мова.  За підручником:
 с.89  вправа : пограйтесь у гру "Відгадайте слова" ( розгадати ребуси) -усно.
 с.88 вправа 6 ( письмово) - списати текст, підкреслити числівники.                     
👉Читання «Як Оксана вер­бою стала» (народна творчість) (с. 83-85).
1. Ще раз прочитати оповідання на   с.83 -85
2. Виконати тестування ( на листочку)
ТЕСТ

1. Як звати дівчинку з твору?

а) Оксана;

б) Олена;

в) Ольга.

2. Дівчинка полюбляла вбиратися у:

а) пальто, черевики, хустинку, рукавички;

б) вишивану сорочку, плахту, червоні чоботи, намисто;

в) плаття, віночок, сандалі, намисто.

3. Дівчинка ходила до річки:

а) купатися;

б) рибалити;

в) милуватися вродою.

4. Мати просила доньку допомогти:

а) води принести, на городі попоратися;

б) гусей пасти;

в) пироги пекти.

5. У водоймі жив(жила):

а) Русалка;

б) Водяник;

в) Нептун.

6. Водяник перетворив дівчинку на:

а) красуню-калину;

б) красуню-вербу;

в) красуню-тополю.

 

20.01.21,середа

         👉Математика Самостійна робота
👉Укр. мова За підручником:
с. 92  вправа 15.  
с.92 вправа 16 ( усно, одне речення, на вибір записати)                       
👉Читання   Робота з дитячою книгою
              Прочитати будь-яке оповідання  з додаткової літератури ( книги з домашньої бібліотеки)
👉ЯДС Як зберегти ялинці життя? §48 С. 68-70.


21.01.21,четвер
👉Математика Самостійна робота


👉ЯДС Що допомагає рослинам пережити зиму? § 49 С.71


22.01.21,п’ятниця
👉Математика Властивості множення та ділення на 1. Ділення числа на рівне йому число.

1. Переглянути  відео, виконавши завдання:


2. За підручником :
  - вивчити правила в № 521, 522, 523
  - виконати письмово №524, 526 с.86-87

👉ЯДС Які рослини живуть удома?   §450 С.71-72
👉Укр. мова  За підручником:
с. 93  вправа 18 ( загадки записати,дописавши свою загадку, яку склали з числівниками, підкреслити числівники).  
    



Комментариев нет:

Отправить комментарий